Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ge
Gerrdaa - 11-10-2020 00:38:37
Geldzaken & Recht

Hoe gaan de fraudeurs van de ingbank te werk - lees hier een ervaring - en hoe kunnen de slachtoffers zich verenigen en naar de rechter gaan als de bank het niet vergoedt?

wel degelijk heeft de ing een indentifier, net zoals de rabo heeft.
echter pushen de medewerkers van de ing namenlijk het gebruik van de app.
ik heb geweigerd de app te gebruiken en ik wilde op de klassieke manier inloggen in de ing bank. na nadrukkelijk gezegd te hebben dat ik de app niet ga installeren, vertelde de medewerker mij dat er een ing kastje is die ik dan kan gebruiken bij mijn geldtransporten. zie bijgesloten foto. deze identifier geeft zelf duidelijk aan waar het geld naar toe getransporteerd wordt.


zo ben ik op het laatste moment gered door het kastje dat de overmaking van € 250 naar rusland op een bankrekening zou gaan. toen ik deze opmerking in de identificeer las, heb ik de transactie op het laatste moment afgebroken en de telefoon opgehangen.


ik raad iedereen aan om de ing te bellen en zo een kastje aan te vragen, en je app te verwijderen van je telefoon