Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 15-10-2020 09:54:55
Computers & Telefonie

Mobiele nummers-porteren niet gelukt, krijg ik ongevraagd nieuwe nummers. help!

Dit lijkt mij toch echt een probleem dat u met/bij youfone moet oplossen. op zich is het al merkwaardig dat u  11 dagen geleden de genoemde e-mail krijgt met inzake toekennen van ongewenste telefoonnummers, en zijdens youfone wordt gemeld dat 'ze al een maand in werking zijn'. 

kan ik er vanuitgaan dat u al  abonnementen bij youfone had en dus ook sim kaarten? ik ben dan wel heel erg nieuwsgierig waarom die dan niet meer bruikbaar zouden kunnen zijn. of had u eerst abonnementen bij een andere oprovider? dat wordt mij uit uw vraag niet duidelijk.

heeft u nu 2 of 4 telefoonummers? ik begrijp uit uw vraag dat u er twee nieuwe kreeg maar de oude wenst te behouden.


zie deze info m.b.t. indienen klacht: https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/klagen-bij-de-internetprovider" target="_blank">https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/klagen-bij-de-internetprovider  en ook de info die youfone self geeft m.b.t. geschillencommissie: https://support.youfone.nl/support/solutions/articles/14000103453-hoe-werkt-de-klachtenprocedure-van-youfone-" target="_blank">https://support.youfone.nl/support/solutions/articles/14000103453-hoe-werkt-de-klachtenprocedure-van-youfone-  en dus: sla die weg in..

wij kunnen als vrijwilligers die op basis van ervaring en eigen kennis  niets anders dan u proberen goede en bruikbare tipos te geven. m.i. ligt, herhaald en kort de oplossing bij youfone.