Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 18-10-2020 18:41:01
Winkels & Webshops

Klacht retourbeleid mediamarkt.

Wat een ellende. zo'n grote tv schijnt nogal kwetsbaar te zijn.
de tv kan  in de winkel gevallen zijn of er is tegenaan gestoot door een klant. dan zie je niet aan de buitenkant van de doos.
maar je zit nu met de brokken.
een reparatie van €1000? mogelijk is er nog meer stuk en kun je beter een nieuwe kopen.
weet je zeker dat het een geheel nieuwe tv was? zat alles ingepakt zoals het hoort?  plasic nog over het scherm, accessoires niet overgepakt?
wat je zou kunnen doen is advies vragen aan het juridisch loket. https://www.juridischloket.nl/" target="_blank">https://www.juridischloket.nl/
een mogelijkheid is ook naar de geschillencommissie te gaan. ik vond een zaak, weliswaar niet gelijk, maar je kunt een idee krijgen van de beoordeling van de schade door een expert.
https://www.degeschillencommissie.nl/uitspraken/uitwendige-schade-niet-veroorzaakt-door-consument/" target="_blank">https://www.degeschillencommissie.nl/uitspraken/uitwendige-schade-niet-veroorzaakt-door-consument/
en als je durft, kun je je aanmelden voor het programma: mr. frank visser: wordt u al geholpen op sbs6.
of heb je betaald met de creditcard? dan is de aankoop mogelijk verzekerd. misschien kun je een berope doen op de inboederverzekering.