Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

audb
audb - 19-10-2020 20:33:09
Winkels & Webshops

Klacht retourbeleid mediamarkt.

hoe heeft u de tv vervoerd?


plat in de achterbak? , jammer dan geen garantie
rechtop op de achterbank zonder dat deze door twee personen is vast gehouden? , jammer dan geen garantie
de poten van de tv er opgezet twerwil deze op een tafel lag? tja ik val in herhaling weer geen garantie.
maar als u slim bent dan geeft u aan dat u met meerdere getuigen de tv goed behandeld heeft volgens de instructies van de fabrikant dan heeft u toch misschien nog kans.


maar wat heeft de verkoper verteld over het vervoer?


als u niet is verteld hoe de tv vervoerd moest worden ook dan kan u misschien een kans maken immers is een verkoper u op de juiste manier voor te lichten en ook over het vervoer of de risico daarvan.


heeft deze dat na gelaten dan kan naar de kanton rechter stappen.