Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

er
erik058 - 20-10-2020 18:24:35
Winkels & Webshops

Klacht retourbeleid mediamarkt.

Precies hetzelfde meegemaakt.
had dolby surround set besteld en na 2 dagen kapot. dood al beschadigd want verwacht niet dat ik hem terug moest brengen.
ik breng hem terug en ze wouden dat ik hem ter reparatie deed. maar ik hoefde hem niet a ik hoef geen apparaat wat niet deugd en b dan had ik korting gewild want het is dan gewoon nieuw prijs voor een 2dehands gerepareerd apparaat.
ze wouden hem niet aannemen omdat doos beschadigd was (en anders was die dan gerepareerd en weer in winkel gezet zodat een ander een tweedehands apparaat koopt zonder het te weten?) heb ik hem maar ter reparatie laten opsturen en aangezien ik hem besteld had gewoon niet betaald. apparaat is inmiddels volgens media markt vernietigd en deurwaarder zeurt nog steeds. dreigt af en toe met rechter waarop ik dan antwoord: laat mij weten waar en wanneer want dan kom ik ook met advocaat naar de zitting omdat ik naar mijn mening niet voor kapot apparaat hoef te betalen of de volle prijs voor een gerepareerd tweede hands. en al helemaal niet voor een inmiddels vernietigd apparaat.