Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronny530 - 20-10-2020 18:31:37
Winkels & Webshops

Klacht retourbeleid mediamarkt.

Als de schermbreuk die overigens enorm groot is bij uitpakken al aanwezig was dan was die breuk direct opgevallen en had gebruiksklaar maken ook geen zin gehad. tv's zijn dusdanig goed verpakt dat bij transport geen schermbreukschade kan ontstaan en als dat toch gebeurd is is de verpakking zeker beschadigd. de verpakking was toen u de winkel verliet onbeschadigd en bij ook niet want u heeft de tv in een onbeschadigde verpakking ingeleverd. de geval blijft dan of het scherm af fabriek al gebroken was of dat u onzorgvuldig met de tv bent om gegaan. het eerste geval ziet u bij uitpakken al want u dient de inhoud op gebreken te controleren en bij schade in de verpakking terug doen. aan de foto te zien heeft u de schermbreuk niet gezien want alle beschermende folie is al verwijderd en de voeten zijn ook gemonteerd en wordt de kans groter dat u toch onzorgvuldig met de tv omgegaan bent. ik lees vaker dat samsung tv's qua lcd schermen kwetsbaar zijn en schermbreuk bij voorbaat van garantie uitsluiten. u kunt de mediamarkt wel de roetveeg piet toe schuiven maar als u de tv in een onbeschadigde verpakking heeft ontvangen, die was bij aankomst ook nog onbeschadigd en na uitpakken zag u ook geen schade wie dan de schuldige samsung de mediamarkt of u.