Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marcelizeboud - 21-10-2020 08:44:05
Elektronica & TV

Youfone tv ontvanger matige kwaliteit

Ook op de aangetekende brief van het contract, wegens wanprestatie, krijg ik geen enkele reactie. op 24 september heb ik het abo ontbonden en ben ik overgestapt op een andere provider, waar alles gewoon direct werkt. hehe.
maar nu begint natuurlijk het factuur gebeuren. ik heb gebeld met youfone over een factuur en dat ik door youfone op een prive nr gebeld zou worden. wat niet gebeurd. ja, zegt hij, hier staat dat het managementteam aangegeven heeft dat u direct gebeld moet worden. ik zit nog steeds te wachten, maar intussen hebben ze begrepen dat ik overgestapt ben en hebben ze me de factuur gestuurd met een vroegtijdig ontbinden contract. bijna 300 euro, terwijl er totaal niet gereageerd is op mijn brieven.
ik heb nu de geschillencommissie ingeschakeld. en ga ze vandaag weer bellen.
wat is dit voor een typische club? niet communiceren, alleen als er betaald moet worden of als je een klacht ergens op post.
youfone blijf er ver vandaan!