Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Iv
Ivo W - 23-10-2020 20:56:30
Winkels & Webshops

Retourneren verplicht?

U heeft deze producten niet betaald. u heeft andere producten, die u nog niet ontvangen heeft, betaald. 

wanneer u er voor kiest om deze producten te houden, dan ontstaat een nieuwe overeenkomst tussen u en bol.com. voor deze nieuwe overeenkomst mag bol.com u uiteraard gewoon een factuur sturen, die u ook daadwerkelijk moet betalen. betaalt u niet, dan zal de gebruikelijke incassoprocedure volgen. 

wel is het zo dat u, naast uw keuze wat u met het verkeerd toegezonden product doet, alsnog recht hebt op het product wat u in eerste instantie wél besteld heeft. want ook die overeenkomst bestaat nog altijd, en dient te worden nagekomen. 

dus ofwel stuurt u de verkeerde producten terug en ontvangt dan het juiste product. ofwel u houdt de verkeerde producteb, tegen betaling, en ontvangt ook nog het juiste product.