Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gerbera
gerbera - 25-10-2020 12:06:07
Winkels & Webshops

Miskoop sta-op-stoel bij prominent.

volgens de verkoper, ik met het tekenen van de bestelling, mijn bedenktijd heb verspeeld. 

ik maak hier bij op dat u de stoel in een winkel heeft gekocht en dan klopt het voor wat de bedenktijd betreft.
dat leer uitrekt door gebruik is aannemelijk echter bij een te zachte vulling kan dat wel eens extreem zijn waardoor dit als het ware te ruim om de vulling gaat zitten en er daardoor deuken en bobbels ontstaan. dat deze volgens de verkoper minder zullen worden kan alleen als u de stoel een tijd lang niet gebruikt en daar heeft u hem niet voor gekocht. vertel de verkoper maar dat u niet in sprookjes geloofd en u een oplossing (betere opvulling) verwacht.  vraag mij echte af hoeveel hun cwb garantie gaat. 



cwb garantie



al onze relaxstoelen en -banken zijn kritisch getest en voorzien van toonaangevende keurmerken. bovendien is prominent cbw-erkend. we verzekeren hiermee uitstekende service en garantie. de productgarantie die je bij ons krijgt, voldoet aan de cbw-voorwaarden en geldt tot twee jaar na de bezorging. gebruiksklachten en producteigenschappen vallen hier niet onder, gegronde productklachten wél. reparaties, de kosten van materiaal, vrachtvervoer en voorrijkosten worden volledig vergoed. wij nemen alle kosten voor onze rekening. je betaalt niets.