Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 25-10-2020 14:40:21
Elektronica & TV

Bol.com raakt tot 2x toe 75inch tv kwijt? mag ik levering eisen?

Als er onverhoopt helemaal niet wordt geleverd heeft u naar mijn mening recht op 'geld' retour. het kan inderdaad zo zijn dat er een fout is gemaakt met de prijsstelling omdat een verschil van €600,00 wel erg veel is. 
hoe dan ooik heeft men aangegeven een en ander te onderzoeken en dat dat drie weken kan duren en het minstre dat u dan m.i. te doen staat is dan ook drie weken wachten. een probleem dat bij bol.com aan de orde is, is het gegeven dat zij een tussenpersoon zijn van andere leveranciers en het nog steeds onduidelijk is wie er dan aansprakelijk is. omdat feitelijk als uitgangspunt zou dienen te gelden dat degene aan wie u heeft betaald en waar u heeft besteld degene is die aangesprken dient te worden en met betrekking tot dat aspect is sprake van (ook) een aanpassing van de wetgeving. op dit moment is dat er nog niet.

als er ook na drie weken blijkt dat er niet wordt geleverd en u ook uw geld niet terugontvangt kunt u dat terugvorderen. dat is dan m..i. het enige recht dat u dan zou hebben.