Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 04-11-2020 16:36:28
Computers & Telefonie

Opzegging xs4all niet mogelijk bij verhuizing naar verpleeghuis

Volgens deze info is de reguliere contrctduur 12 maanden en kan dat dan worden opgezegd. https://www.internetten.nl/internet/xs4all/basis-12maanden-xs4all" target="_blank">https://www.internetten.nl/internet/xs4all/basis-12maanden-xs4all  en dan mogelijk wel 1 maand voor einddatum. het wordt dan bij niet opzeggen steeds weer verlengd voor 1 jaar en ik heb de indruk dat men zich daar bi xs4all zich aan wenst te houden. m..a...w dat jaar volmaken en dat is normaliter ook wettelijk toegestaan.
bij u is echter m.i. wel sprake van een bijzondere situatie en houd die situatie hoe dan ook in dat xs4all niet meer kan leveren.

het lijkt mij daarom zinvol dat u uw probleem voorlegt bij https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer of raadpleeg http://www.juridischloket.nl" target="_blank">www.juridischloket.nl

heeft u xs4all schriftelijk (aangetekend verzonden) benaderd met de opzegging met daarin ook duidelijk de reden?  (ik neem aan van wel maar vraag het toch voor alle zekerheid.) als u uitsluitend contact heeft gehad met een helpdesk kan het zijn dat men u daar toch niet goed heeft geïnformeerd en in ieder geval geen 'notie'heeft van het begrip coulance.  mischien heeft u hier iets aan: https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/klagen-bij-de-internetprovider" target="_blank">https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/klagen-bij-de-internetprovider