Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jane55
jane55 - 13-11-2020 13:26:17
Winkels & Webshops

6 stoelen gescheurd na 3 -4 weken van de aankoop

Dit mag natuurlijk niet nu al gebeuren, lijkt mij duidelijk.
als de verkoper niets wil ondernemen, dan raad ik u aan een mail te sturen naar klachten@thuiswinkel.org.
zij kunnen u vast en zeker verder helpen.
ik had ook een klacht, wel online een produkt gekocht, was ook iets mis mee, de online verkoper wilde er niets aan doen,
klachten@thuiswinkel.org is er achteraan gegaan, toen stond binnen 2 dagen het geld op mijn rekening.
als u de stoelen in de winkel heeft gekocht, dan zullen ze u verwijzen naar diegene die u hiermee kan helpen. succes