Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

1paul
1paul - 14-11-2020 08:58:45
Garantie & Verzekeringen

Iphone 11 waterschade

tja, apple, als eerste, leg uw claim neer bijd e verkoper van het produkt en niet bij apple, als de verkoper u doorstuurt naar apple dan zegt u hem, ik heb met u te maken, u bent de verkoper en ik leg de claim dus bij u neer, hoe u dit oplost heb ik niet mee van doen!!!!


 


u heeft een produkt gekocht welk waterdicht is met een ip68 certificering, apple claimt dat uw toestel voor 30 minuten onder water gehouden kan worden dan is het zo dat men in de voorwaarden niet kan zeggen dat men bij waterschade niet vergoed, het is namelijk wettelijk zo geregeld als de verkoper een bepaalde claim maakt van ons produkt is waterdicht hij dit niet mag afzwakken in de voorwaarden of hier zelfs helemaal geen garantie op geeft, doet ie dit wel is dit pech voor hem en kunt u dit alsnog afdwingen via de rechter....