Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Mi
Mikee - 20-11-2020 10:28:39
Vrije tijd & Tuin

Vertraging bij fedex

Mijn verbaasd jullie reactie een beetje, uieraard begrijp ik dat er een virus rondwaaid en dat daardoor vertraging oploopt. daarom heeft het ook ruim een week op de carribean gelegen voordat het uberhaubt verzonden zou worden.

daarbij komt nog is... waarom staat er dan in de tracking app dat het woensdag geleverd zou worden?? lijkt mij met de technologie anno 2020 dat dit redelijk goed bijgehouden wordt.
als ze geen levertijd/datum weten moet dat ook niet zichtbaar zijn in de app is mijn mening
met fedex heb ik uiteraard al contact gezocht, het gaat mij erom wat jullie ervaring hierin is.

trouwens is mijn pakket met priority verstuurd dus dan duurt het doorgaans ook korter.