Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Onterecht aanmaning klarna
Er zijn vele dubieuze mensen die een naam en adres vinden, en dan iets bestellen en elders laten afleveren omdat ze zelden thuis zijn....
dan kom je met klarna in aanraking.
gratis goederen en vaak zijn ze op afleveradres niet meer aanwezig.
zelfs airbnb word hier voor misbruikt... als aflever adres....
maar ook voor jou deur, als ze weten wanneer ze bezorgen en een sms kregen vooraf, ik had iemand die voor mijn deur stond toen post nl kwam en het wilde aannemen, wilde net weggaan riep hij, maar ik was thuis... besteld met achteraf betalen en hij had de naam op bordje, dus van vorige eignaar overgenomen.... mail adres gemaakt en hij liep tegen de lamp.
maar als ik dit niet had gezien had ik zelfde probleem gehad,
niet u of klarna maar bedrijven die voor nieuwe klanten zo makkelijk op later betalen leveren is het probleem.
puur skin is dus fout, een nieuwe klant achteraf laten betalen, dat is vragen om problemen en slechte naam.