Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 21-11-2020 13:20:11
Geldzaken & Recht

Onterecht aanmaning klarna

Toch nog een aanvullende opmerking: weet u wel zeker dat de 'aanmaning' van klarna komt?

ik constateer dat ik de reactie van @just van 19:32 niet heb gezien waarin hetzelfde wordt aangegeven. 
helaas kan het zo zijn, waarvoor ook al herhaald wordt gewaarschuwd, dat 'iemand met slechte bedoelingen' u probeert 'lichter te maken'. 

en dan is het wel zinvol om zoals ook @shoppy al aangeeft daar navraag te doen.

als men zijdens klarna reageert dat het niet van hen afkomstig is, doe dan melding bij politie en http://www.consuwijzer.nl" target="_blank">www.consuwijzer.nl

u behoeft in principe nu nog niets te doen maar het lijkt mij toch nuttig om deze weg https://www.klarna.com/nl/over-ons/contact-ons/" target="_blank">https://www.klarna.com/nl/over-ons/contact-ons/ te 'bewandelen' u kunt uiteindelijk ook nog advies vragen bij de ombudsman van kifid en zie daarvoor https://www.klarna.com/nl/feedback-en-klachten/" target="_blank">https://www.klarna.com/nl/feedback-en-klachten/.   

nog een belangrijke vraag: heeft u ooit een factuur gehad van de verzender (hetgeen mogelijk niet het geval is omdat die in het pakket kan zijn bijgevoegd). 

dan ook de vraag: heeft u ooit een aanmaning van de verzender gehad? voor zover ik weet kan een incassobureau (of dergelijke) eerst optreden nadat op aanmaning(en) van de verkoper niet is gereageerd!