Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 21-11-2020 13:42:41
Vrije tijd & Tuin

Hoe kom ik aan het goed adres van smartfitpro

Een van de eigenschappen van een dropshipper is dat ze alleen willen incasseren en vooral geen tijd willen verspillen aan klanten. u mag dus wel bestellen en centjes op tafel leggen, maar meer dan de bestelling doorzetten naar china gaan ze echt niet doen. vandaar dat deze geweldige verkoper ook artikel 2 uit zijn av heeft gehaad, namelijk de identiteid van de ondernemer. ook de kvk wordt niet weerggegeven, deze verkoper wil dus gewoon niet gevonden worden.

en als u dan gebruik wilt maken van het wettelijk recht tot herroeping kom het volgende probleem:
"alleen in zeer uitzonderlijke gevallen, en wanneer de verzegeling van de smartwatches niet verbroken is, kunnen wij in individuele gevallen beslissen om toch te laten retourneren, zij het binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van het item."

waarom dan daar bestellen? geen idee waarom u het wil terug sturen, maar het lijkt mij slimmer om geen geld meer weg te gooien. de verkoper is niet te traceren en natuurlijk gaat hij niets terug nemen. wijze en dure les, maar let op waar u koopt.