Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 24-11-2020 16:18:49
Auto & Vervoer

Ns voert beëindiging abbonement niet uit na omschakeling naar flex abonnement en

Hallo rob schenau , 

nu blijkt dat ze gewoon zijn blijven innen en had ik op de ns automaat ook mijn traject vrij abonnement moeten laten beeïndigen . dit staat overigens niet in de beeïndigingsmail van ns  

het staat wel op hun  site , klik op de rode regels .

nadat je bij ns hebt aangegeven dat je je abonnement wilt beëindigen, ontvang je van ons een bevestigingsmail. hierin staat wat je moet doen om de opzegging definitief te maken.
verwijder je abonnement van je ov-chipkaart. dit kun je doen bij elk oplaadpunt voor de ov-chipkaart of bij de tickets & service balie op de grotere stations.
in de bevestigingsmail vind je ook de uiterste datum waarop je abonnement van je ov-chipkaart moet zijn verwijderd.
pas na het verwijderen van je abonnement is de opzegging definitief en betaal je niet meer voor je abonnement.
heb je je abonnement vooruitbetaald, dan storten wij het te veel betaalde bedrag automatisch terug.
wijzig je je ns flex abonnement in ns flex basis (€ 0,- per maand)? dan hoef je niets te doen. je abonnement is direct aangepast.

je ov-chipkaart na opzegging

na verwijdering van je ns-abonnement van je ov-chipkaart kun je je kaart gewoon blijven gebruiken voor reizen op saldo bij ns of bij andere vervoerders, zolang je ov-chipkaart geldig is. stap je over naar een ander abonnement van ns, dan kun je dit nieuwe abonnement eenvoudig op je ov-chipkaart https://www.ns.nl/reisinformatie/reizen-met-ov-chipkaart/producten-laden-en-activeren.html" target="_blank">plaatsen. 

 https://www.ns.nl/klantenservice/opzeggen-of-annuleren/abonnement-opzeggen.html" target="_blank">https://www.ns.nl/klantenservice/opzeggen-of-annuleren/abonnement-opzeggen.html 

klacht indienen , 

https://www.ns.nl/klantenservice/overig/klachtenafhandeling.html" target="_blank">https://www.ns.nl/klantenservice/overig/klachtenafhandeling.html 

of plaats uw klacht op community van ns , daar reageren moderators ,

 https://community.ns.nl/" target="_blank">https://community.ns.nl/