Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 24-11-2020 22:45:19
Auto & Vervoer

Ns voert beëindiging abbonement niet uit na omschakeling naar flex abonnement en

@rob schenau , 

n.a.v uw reactie , 

1 ) mijn links zijn leuk en goed ;-)) 
2 ) de bijlage ( foto van de mail ) heb ik gelezen en komt niet overeen met wat op de site van ns staat .
3 ) u gelooft de klantenservice op hun blauwe ogen , kunnen veel zeggen . 

 wanneer u , uw doel wilt bereiken en uw geld terug wilt krijgen , dien dan een klacht in , niks doen zet ook geen zoden aan de dijk .
 hoe u een klacht kunt indienen , vind u terug bij mijn leuke links ;-)) 





ro

door rob schenau - 24 nov. 2020 om 17:25
1 antwoorden / 1 vragen

1

beste marita5 ,
zie bijgevoegde foto van de mail die ik heb ontvangen. hier wordt niet gesproken over het beeindigen op de automaat van de traject vrij. er staat alleen activeren van flex abonnement. ik ben daarop naar de automaat gegaan. heb daar geen activitiet gezien voor het beeindigen maar alleen het activeren. 
en leuk al die links. maar ik moet toch gewoon goed geinformeerd worden en niet zelf op zoek moeten hoe ik dit evt. zou kunnen doen. daarnaast de link naar klachten procedure is ook een farce. omdat hier helemaal niets mee wordt gedaan (woorden van ns medewerkers klantenservice).