Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ns voert beëindiging abbonement niet uit na omschakeling naar flex abonnement en

Als je  sinds  augustus niet je bank afschriften  3 maanden lang niet controleerde?

ook  is per 3 augustus pas actief als je voor 2 september naar automaat ging en die automaat datum is echte datum voor deze.
controleer ook elke maand je bank en elke 4 weken je spambox,  zoals ik op  g mail heb,  doe het elke 2 weken...!

ik vermoed dat  de omzetting  en bevestinging in de automaat is fout gegaan.
dat is uw verantwoording en niet controleren of het  na de automaat bezoek is  omgezet is uw verantwoording...
als je 1 september naar die automaat ging heb je nauwelijks tijd voor fouten corrigeren dus  doe dit altijd zo snel mogelijk,
en controleer of het  werkelijk omgezet is.