Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Ns voert beëindiging abbonement niet uit na omschakeling naar flex abonnement en
Als je sinds augustus niet je bank afschriften 3 maanden lang niet controleerde?
ook is per 3 augustus pas actief als je voor 2 september naar automaat ging en die automaat datum is echte datum voor deze.
controleer ook elke maand je bank en elke 4 weken je spambox, zoals ik op g mail heb, doe het elke 2 weken...!
ik vermoed dat de omzetting en bevestinging in de automaat is fout gegaan.
dat is uw verantwoording en niet controleren of het na de automaat bezoek is omgezet is uw verantwoording...
als je 1 september naar die automaat ging heb je nauwelijks tijd voor fouten corrigeren dus doe dit altijd zo snel mogelijk,
en controleer of het werkelijk omgezet is.