Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Slechte service printabout

Wat heeft levenlange garantie op catridges te maken met een slecht functionerende printer? (is ook mijn vraag).
op geen enkele catridje is sprake van levenslange garantie en geld net als voor andere aankopen de wettelijke consumentenbechermingswetgeviung en indien de aankoop on-line is geweest ook nog wetgeveing dat retourneren bijjen 14 dagen mogelijk is. die regelgeving geldt ook voor een slecht functionerende orinter ook al is die gratis, zie https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/verkoop-aan-consumenten/wet--en-regelgeving/wetten-en-regels-voor-verkoop-aan-consumenten" target="_blank">https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/verkoop-aan-consumenten/wet--en-regelgeving/wetten-en-regels-voor-verkoop-aan-consumenten (binnen 6 maanden na aankoop dient de verkoper te bewijzen dat de oorzaak niet aan de printer is te wijten, nu na een jaar dient u dat helaas te doen)

u geeft ook nog aan al een jaar lang te zeuren. ik zie diverse reacties m.b.t. klant tevredenheid zoals deze: https://www.kieskeurig.nl/winkels/printabout.nl/reviews" target="_blank">printabout.nl | reviews & ervaringen | kieskeurig.nl en deze: https://nl.trustpilot.com/review/www.printabout.nl" target="_blank">https://nl.trustpilot.com/review/www.printabout.nl die niet allemaal positief zijn maar ik wel een reactie van het bedrijf zelf zie op basis van een slechte referentie.  

om het verhaal kort te maken, ik zou er na een jaar geen moeite meer voor doen.