Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

M
M Bos - 25-11-2020 21:16:12
Winkels & Webshops

Winkel dsf neemt klacht niet in behandeling


bedankt voor de reactie's.
de bank had nog garantie maar dsf wilde alsnog niet komen beoordelen. bank was 2 jaar en 4 maanden toen de vlekken zichtbaar werden, de dsf garantie is 3 jaar maar niet op de stoffering.
de leer kwaliteit is slecht, dat leer van alleen zitten stuk gaat is heel vreemd. de leren stoel van 10 jaar oud, gekocht bij ikea is niet stuk, alleen minder strak.
mijn schoonouders zijn niet handig met de computer om dit bericht zelf te plaatsen.
helaas klopt onderstaande van de website van dsf niet. men was niet bereid om langs te komen.
zelf een leer deskundige inhuren is kostbaar en niet zeker of dsf meewerkt. alleen een kantonrechter kan dit afdwingen.  









hoe zorg ik ervoor dat iemand mijn bankstel, dat nog onder de garantie valt, komt bekijken?


 







neem contact op met uw plaatselijke filiaal, laat uw referentienummer weten, dan zorgen zij ervoor dat een van onze servicemanagers bij u langs komt om dit voor u op te lossen.