Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

M
M Bos - 26-11-2020 17:52:15
Winkels & Webshops

Winkel dsf neemt klacht niet in behandeling

Iedereen bedankt voor het mee denken.
ik baal ervan dat een klant geen poot heeft om op te staan. dsf verkoopt een bank met slecht leer, mijn schoonouders zijn niet de enige met deze klacht, terug te zien in de reactie hierboven maar ook op de review side. 
bank is verkocht als leer onderhoudspakket gelijk erbij gekocht, en gebruikt.
met een leergarantie voor 135,- euro, achteraf blijkt dat de klachten hier niet onder valt. alleen als iemand anders een vlek maakt kun je er een beroep op doen.
maar daar heb je ook een aansprakelijkheidsverzekering voor.  
het komt bij mij over dat dsf weet dat bij klachten veel klanten opzien tegen de rechtbank kosten en daarom afhaken, dsf komt de klanten totaal niet tegemoet. daar wordt ik heel boos over.