Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 26-11-2020 19:01:10
Winkels & Webshops

Winkel dsf neemt klacht niet in behandeling

Hallo m bos , 

lees hier eens de voorwaarden van de leerverzekering , klik op de rode regel .

procedure claimafhandeling , 



1. in het geval van een claim volgens dit plan neemt u contact op met guardsman op telefoonnummer 070 770 92 88 of +44 (0)1235 448840. we verstrekken u dan een claimformulier en/of een gefrankeerde envelop, of u kunt het formulier downloaden via onze website www.guardsman.nl. vul het formulier in en stuur het per e-mail naar claims@guardsman.nl of per post naar response payee grande-bretagne, ibrs/ccri number: phq-d/11830/ox, new claims, guardsman industries ltd, abingdon, oxfordshire, ox14 4yg, verenigd koninkrijk, zodat uw claim in behandeling kan worden genomen.
2. dien uw claim zo spoedig mogelijk in, maar altijd binnen 28 dagen na het incident dat tot een claim kan leiden. een langere vertraging kan betekenen dat uw schadevergoeding niet wordt betaald of dat het niveau van de dekking verminderd wordt. we kunnen u vragen uw product te inspecteren om uw claim beter te kunnen beoordelen.
3. we kunnen u vragen om foto's van de beschadiging te verstrekken zodat we uw claim sneller kunnen beoordelen.
4. als u een incident hebt gemeld door telefonisch contact op te nemen met guardsman, kunt u op het claimformulier alleen voor dat incident een claim indienen. voor andere incidenten moet u aparte claims indienen. onze technicus krijgt opdracht om alleen de benodigde reparatie uit te voeren die u telefonisch hebt gemeld.
5. als u een bevestigde afspraak voor het bezoek van een technicus bij u thuis wilt annuleren, moet u hiervan minimaal 24 uur vooraf kennisgeving doen. als u dit niet doet dient u een vergoeding van € 25 te betalen. een andere afspraak wordt pas bevestigd nadat de vergoeding is betaald.
6. we handelen een geldige claim af door u naar ons eigen goeddunken een speciale vlekkenverwijderaar (indien van toepassing) toe te sturen, of door uw beschadigde product te reinigen of te repareren. als het product niet naar behoren gereinigd of gerepareerd kan worden zullen we het product vervangen. hierbij is het volgende van toepassing:

a. als we overeenkomen om het product of een onderdeel daarvan te vervangen, kunnen wij bezit nemen van het oorspronkelijke product of onderdeel.
b. bij reparatie of vervanging kan een exacte overeenkomst van nerf, glans, patroon of kleur niet worden gegarandeerd. vervangende onderdelen worden afgestemd op een onopvallend deel van het product en in dergelijke omstandigheden is onze aansprakelijkheid beperkt tot de beste inspanningen van een door guardsman goedgekeurde technicus.
c. als wij na het leveren van een vervanging geen bezit nemen van het oorspronkelijke product of onderdeel, bent u zelf verantwoordelijk voor het afdanken hiervan.
e. u dient met ons samen te werken om een levering of ophaling te regelen;
f. iedere vervanging is van een soortgelijke standaard, specificatie en stijl als uw oorspronkelijke product, onder voorbehoud van de beperking van de dekking.

7. indien er ten tijde van een geldige claim volgens dit plan een andere verzekeringspolis van kracht is die dezelfde schade of uitgave dekt, kunnen wij proberen om al onze onkosten of een deel daarvan op de andere verzekeraar te verhalen. u dient alle vereiste informatie te verstrekken om ons hierin te ondersteunen.


https://www.dfs-banken.nl/content/leather-protection" target="_blank">https://www.dfs-banken.nl/content/leather-protection