Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Geboren Amsterdammer
Geboren Amsterdammer - 02-12-2020 18:44:55
Auto & Vervoer

Nissan nederland laat je als klant vallen

Geachte sander, 

kunt u, ter verduidelijking van uw vraag, iets meer informatie geven?

wanneer heeft u de auto gekocht?

bij welke nissan dealer was dit?

ik raad u aan om al uw klachten op papier te zetten en een aangetekende brief sturen naar de dealer (of de brief persoonlijk overhandigen).

eis in uw brief, dat alle mankementen worden verholpen en stuur een kopie van uw brief naar de bovag. 

wacht op een schriftelijk bericht van uw dealer voordat u vraagt om bemiddeling bij de bovag.

veel sterkte in deze moeilijke kwestie.