Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Au
Auto4040 - 02-12-2020 19:21:08
Auto & Vervoer

Nissan nederland laat je als klant vallen

De nissan dealer wou na de eerste fabrieksfout al niks voor mij doen, ik heb daar meerdere slechte aanvarigen mee gehad.

ben uiteindelijk bij een andere nissan dealer geweest, er zijn wel wat dingen opgelost, een aantal dingen in opdracht van nissan nederland.
maar die willen amper een cent betalen aan die dealer.

de auto mankeert veel te veel, een hele nieuwe auto die meerdere fabrieksfouten bevat, en nu nog meer mankementen heeft lijkt mij niet normaal.

er zijn mensen die zeggen dat kan niet, nou die wil ik best is uitnodigen.
heb meerdere foto s en video s gemaakt, nissan nederland heeft veel afgewimpeld maar kunnen er nu niet meer onderuit.

ook heb ik aan mezelf getwijfeld, heb meerdere mensen met de auto laten rijden en ze ervaarde hetzelfde.

heb ze meerdere keren de kans gegeven, ik heb heel veel dagen vrij moeten nemen, kilometers moeten verbrassen voor deze mankement.

blijkbaar is het normaal, ik had van nissan veel meer verwacht.
misschien tref ik het echt niet, nou dan had nissan een goede oplossing moeten bieden.
ik ben nu zover dat er iemand komt kijken bij de auto, wel beginnen ze nu al terug te krabbelen om te zeggen wat geen fabrieksgarantie is niet word opgelost en ik het zelf moet betalen.

het betreft een nieuwe auto van veel geld waar ik jaren voor heb moeten sparen.

het vertrouwen is gewoon helemaal weg in nissan, wel heel erg jammer omdat het model wel mooi is.

ben nu 6 maanden verder, en ik vind dat ze me echt in de kou hebben laten staan.

nog nooit heb ik zo.n slechte auto mee gemaakt, ik had graag mijn geld terug willen hebben maar hier willen ze niet aan meewerken