Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Nissan nederland laat je als klant vallen

Tel 0800  0231513   en vraag  of ze hier willen reageren.

zij van nissan nederland willen na de kassa uitzending geen nog slechtere naam na leaf uitzending.
ik vind hoor & wederhoor in dit soort zaken prima, en vaak is er dan meer coulance mogelijk.

plaats  hier even fotos  van alle gevonden punten.
naast de dealer die afleverde  hebben nu ook alle harde goede werkers een probleem.
de qq is leuke aparte auto, meestal foutloos maar blijkbaar hebben ze niet opgelet in fabriek met montage, 
foute delen niet monteren en afkeuren maar hoe was aflevering? 
een extern poetsbedrijf is nu een nadeel en als die ook niets melden....
een slimme dealer had deze terug gestuurd en  nieuwe besteld.

door dit soort zaken als bewezen openbaar te maken,  er zijn meerdere hun dealerschap door kwijt geraakt.
een media   als hier  bleef jarenlang staan en dan helpt reclame  nauwelijks meer.
en als  nissan nederland hier gaat antwoorden, prima...  ik wil dat graag.