Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdmduc
tdmduc - 04-12-2020 10:44:02
Auto & Vervoer

Nissan nederland laat je als klant vallen

pfew ik ben blij dat ik geen nissan heb gekocht na het zien van al dit "nieuws"


ook de (taxi) alfleveringspecial over de nissan leaf doet mij voorlopig nog doortuffen met mijn benzineauto.


ik heb wel proefgereden met de nieuwe leaf en was onder de indruk van de rijkwaliteit.


 


maar de "klantvriendelijkheid" van het concern is ver te zoeken zo blijkt.


overingens is nissan niet uniek in deze er zijn meer van dit soort grote jongens die er veel belang aan hechten om z.s.m. producten te verkopen maar daarna wordt het stil, zeker als het om klanttevredenheid en nazorg gaat.


 


het ziet er naar uit dat de enige echte geschikte ev taxi een https://www.lucidmotors.com/" target="_blank">lucid air gaat worden.


leverbaar vanaf april volgend jaar: wltp van zeker 800 kilometer op één lading.