Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Mb
Mbosmbos - 06-12-2020 11:34:27
Geldzaken & Recht

Contract basic fit ineens verlengd

Het lijkt erop dat ik hetzelfde probleem heb.

ik heb alleen nooit aangegeven dat mijn abonnement bevroren mocht worden. op een of andere manier was voor mij een dubbel abonnement afgesloten. het dubbele abonnement is inmiddels gecanceld, maar momenteel heb ik nog steeds €50 teveel betaald en men blijft volhouden dat het klopt zo. mogelijk hebben ze voor mijn dubbele abonnement zelf aangehouden dat dit bevroren is geweest, en mijn abonnement waarvoor ik covid korting had aangevraagd, gecancelled. 

ik mag mijn abonnement pas in de loop van mei opzeggen terwijl ik een jaarcontract heb afgesloten in januari 2020. ik kan mij niet voorstellen dat dit zomaar mag, maar ik heb weinig hoop dat basic fit dit recht gaat zetten. de klantenservice is erg moeilijk te bereiken als ze uberhaupt al te bereiken zijn. enige platform waar ik tot nu toe antwoord krijg op mijn vragen is de basic fit facebook messenger.