Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
mof - 07-12-2020 12:33:18
Elektronica & TV

Probleem met tv-kijken via npo-start

Cache legen van de browser vind ik een legitiem advies, een andere browser lijkt me raar, want het werkt met firefox, alleen maar tot een bepaald punt. dit heeft te maken met hoe npo start de data aanlevert en niet met de webbrowser. firefox is een gerenommeerde browser.

het zou kunnen dat je een update van firefox moet doen als die al een tijdje niet is geupdate. maar dan zou het toch echt moeten werken.

dit gebeurt vaker met aanbieders van websites: ze veranderen iets en leggen het probleem evt ontstaat bij de bezoeker.

npo is van ons allemaal, immers van belastinggeld betaald, want publieke omroep. zou dus gewoon ,peten werken.