Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Au
Auto4040 - 07-12-2020 18:00:26
Auto & Vervoer

Nissan nederland laat je als klant vallen

Nissan nederland heeft gemaild dat als er klachten buiten de garantie vallen ik deze zelf moet gaan betalen.

een nieuwe auto met 5 jaar fabrieksgarantie vol met gebreken, 6 maanden verder zeggen ze als dingen buiten de garantie valt.

ik begrijp iets niet, alle klachten zijn bewezen en heb ze al het bewijs gestuurd.

is er iemand die weet hoe ik met de directie in contact kan komen, want je komt niet verder dan de klantenservice (nou ja service)