Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
margocrucq - 08-12-2020 20:08:11
Elektronica & TV

Probleem met tv-kijken via npo-start

(reactie van margo crucq op de inzenders van 8/12)
microsoft edge geeft bij mij veel storingen in de internetverbinding, die zal ik dus niet gaan gebruiken.
welke programma's ik geprobeerd heb: gisteren kon ik nieuwsuur (van de dag ervoor) helemaal uitkijken, vandaag (dus uitzending van gisteren) weer half. verder ondersteboven van afrika, podium witteman, in europa, allemaal afgebroken, soms twee keer in één uitzending, zelfs 5 mins voor einde. de vraag of het aan mijn computer kan liggen: alle updates worden meteen verwerkt (het is een hp met microsoft windows 10). ook firefox was up to date (gecheckt). waar kan de fout dan zitten? ik twijfel ook of het aan de browser kan liggen want die foutmeldingen komen van de npo en zoals ik al eerder meldde heb ik de indruk dat het fout is gegaan nadat de advertenties zijn aangepast (er is een knop toegevoegd 'ga naar de site van de adverteerder'). dat heb ik hen ook gemeld maar daar is niet op gereageerd. zij zeggen alleen maar probeer een andere browser, maar dan zou je iedere keer dat zij iets wijzigen weer alles moeten veranderen (favourites enz).
iemand nog een idee?
dank weer tot zover in ieder geval.