Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Au
Auto4040 - 14-12-2020 20:05:49
Auto & Vervoer

Nissan nederland laat je als klant vallen

Even een update, de auto is inmiddels bekeken door de technische van van nissan.
ik heb alleen nog maar een een update van de versnellingsbak gekregen.

hij schakeld prima maar het gegier is niet goed, er word deze week een nieuwe versnellingsbak geplaatst.
nog geen 8000km en nu al een defecte versnellingsbak.

ook schiet het met de rest niet op, het gaat allemaal maar erg moeizaam.

ik hoop dat nissan nu wel alle gebreken goed gaat oplossen want het word wel is tijd na een half jaar vol met ellende.

hoop dat ze de nissan dealer in drachten ook aanpakken want die hebben me al meteen laten stikken na de eerste fabrieksfout, negeren kunnen ze als de beste.

zelfs een trekhaakbedrading kunnen ze niet eens knap monteren.

die heeft zijn geld binnen en verders komen ze er op deze manier wel erg makkelijk vanaf.