Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 17-12-2020 17:28:06
Geldzaken & Recht

Aegon spaarrekening

Zoals ik het lees dan is ook mijn advies (bijzoner vreemde reactie va aegon) om uw spaarrekening daar dan weg te halen en bij een andere bank 'stallen'.

ik kan echter een dergelijke reactie van een organisatie als aegon niet begrijpnen en nu ik zie dat u via whattsapp navraag heeft gedaan is ook de vraag gerechtigd of u daarmee wel een goede of daarvoor geschikte persoon als beantwoorder heeft gehad. op zich is m.i. een drgelijke reactoie al een klact waard. zie daaron deze info: https://www.aegon.nl/particulier/klantenservice/klachten" target="_blank">https://www.aegon.nl/particulier/klantenservice/klachten en als u onverhoopt geen of opnieuw een 'merkwaardig'antwoord krijgt dan nadr advies vragen bij / melding doen bij de ombudsaman van http://www.kifid.nl" target="_blank">www.kifid.nl.  nog een aanviulling, ik zie inmiddels ook deze waar ik uit opmaak dat er kennelijk meer klachten zijn. https://www.aegon.nl/particulier/klantenservice/klachten/klacht-melden" target="_blank">https://www.aegon.nl/particulier/klantenservice/klachten/klacht-melden  hier wordt identificeren letterlijk in genoemd.