Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Co
Contentino - 18-12-2020 17:24:00
Computers & Telefonie

Wifiproblemen bij ziggo

Ik heb het zelfde probleem met wifi bij ziggo, zodra ik wifi uit zet op het modem en bekabeld verder ga gaat het redelijk goed.
zodra ik wifi weer activeer op het modem heb ik 3-5 keer per dag een herstartend modem en of ik nu 2,4 ghz of 5 ghz gebruik maakt niet uit.
enkele weken geleden een monteur geweest die het aansluitpunt (kastje) in de meterkast heeft vernieuwd, maar het probleem is niet opgelost.
en inderdaad als je naar de site van ziggo gaat dan heb je één troost, er zijn er vele met u die zich kapot ergeren aan ziggo, ze beloven van alles maar het probleem oplossen ?, ho maar!.
ze moesten zich schamen met z,on belabberde klanten service.