Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Wifiproblemen bij ziggo

Als je een losse wifi  monteerde   is dat wel beter maar niet gratis.....

bekabelde verbinding goed, dan is  extra router een oplossing,
ziggo was ooit heel veel upc en daar hadden ze  ook wel eens dubieuze zooi.....

elke herstart en helaas meld u niet welk merk en type modem u nu heeft,  vraag om ruilen en ga daarmee door tot ze magazijn vol retouren  hebben  wegens onbetrouwbare wifi...
telefoons werken  voor 99% op wifi en een lompe kabel kan er nooit in....

als je  nieuwe vraag en deze retour stuurde, dan ontdekken ze dat ze kwaliteit moeten inkopen.
repareren  is moeiljk dus net zolang nieuwe vragen, gaat van hun winst af.....

u heeft gezien hun reclame recht op een modem met  perfecte wifi dekking in huis.