Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ro
Roland V - 20-12-2020 10:53:21
Computers & Telefonie

Wifiproblemen bij ziggo

Opzeggen en naar een andere provider gaan. ik ben zelf ook weggegaan bij ziggo mijn wifi kreeg ik niet voor elkaar altijd proberen. nadat ik opgezegd had werd ik gebeld waarom ik wegging. ik heb 3 kwartier met ziggo aan de lijn gezeten en heb wel een aanbod gehad alleen kon hij me niet garanderen dat de problemen opgelost waren. het is een amerikaans bedrijf het enige wat telt is geld innen en service ho maar. mijn splitter was kapot ik heb 3 maanden moeten wachten en bijna anderhalf uur in totaal aan de telefoon gezeten om een splitter te krijgen. waardeloos. ik zit nu bij kpn en al mijn problemen met de wifi zijn opgelost. het probleem van ziggo is dat het systeem stoort op zonnepanelen en op laadpalen in de buurt. en bij kpn totaal geen last meer.