Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 21-12-2020 08:39:42
Winkels & Webshops

Coolblue is mijn adapter kwijt.

De chromebook is gerepareerd en dan kun je de koop niet ontbinden, want je hebt nu weer een goed werkende chroombook.
je goochelt wat met maanden. je hebt hem gekocht in februari en de herfstvakantie was in oktober. dus toen was hij al minimaal 7 maanden oud. dan moet je bewijzen dat de (constructie) fout er al in zat toen je heb kocht.
hij is ondertussen bijna 10 maanden oud, dus nieuw is die chroombook ook al niet nieuw meer.
en de beschadigingen zijn weg?
de winkels zijn gesloten, postnl heeft achterstand met de pakjes, met de kerst wordt niet bezorgd en tussen kerst en oud en nieuw hebben veel mensen vakantie.als het een beetje tegen zit en je bestelt nu een adapter, dan heb je kans dat die volgend jaar pas komt. misschien heb je dan die €84 bij elkaar en kun je volgend jaar een adapter kopen.
coolblue betaalt je echt wel het geld terug als je het mailtje bewaart waarin staat dat je de factuur kunt indienen.