Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 22-12-2020 10:37:56
Winkels & Webshops

Coolblue is mijn adapter kwijt.

Naar aanleiding van een deel van een reactie van u kom ik toch nu bij u terug omdat die mij onduideliuk is. 

het betreft dan vooral deze zin (citaat) 'de oplossing van coolblue is om mij, na ruim 2 en halve maand op een houtje te laten bijten, een nieuwe lader te laten kopen, waarna ik dan volgens hen mij  factuur kan indienen. ik heb aangegeven dat ik geen 84 euro kan missen, maar ze bieden geen andere oplossing.'  u geeft daarin aan dat aan u is gemeld dat u een nieuwe lader kunt kopen  en dan de factuur op kunt zenden die dan vergoed zal worden. op zich een goede oplossing maar u stelt het bedrag van aankoop niet te kunnen missen. en daar zit dan kennelijk een knelpunt omdat u een bedrag ad. € 84,00 aangeeft dat ondere andere door mij wel erg hoog lijkt omdat adapters die op de site te vinden zijn veel goedkoper zijn. kijk, als u een adapter kunt kjopen die coolblue voorschrift en die dan toch € 84,00 kost en u dat bedrag vergoed krijgt, dan is er niets aan de hand. 

een reden van opmerkingen is dat u reageerde n.a.v. deze vraag  maar niet op deze vraag:  (citaat) 'welk merk/model chroombook heeft u?



door mahadma - 20 dec. 2020 om 23:13
9299 antwoorden / 45 vragen

0

welk merk/model chroombook heeft u? € 84 voor een lader is er een met een gouden stekker denk ik.