Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

cr
crazyritten - 22-12-2020 21:55:37
Winkels & Webshops

Coolblue is mijn adapter kwijt.

Beste mibo,

ook mijn zoon heeft hetzelfde euvel bij coolblue gehad.
hij had een fietsnavigatie gekocht van mio van ruim 200 euro.
de navigatie stuurde hem verkeerd en dus alles terug gestuurd.
mijn zoon was de oplaadkabel vergeten mee te sturen dus werd hij pas gerepareerd zodra die bij coolblue binnen was.
de mio kwam terug maar zonder de houder die je op het stuur moet plaatsen.
ook hun gaven de oplossing zoals ze die bij u hebben gedaan.

ook ik werd hier voor koppig uitgemaakt omdat ik aangaf dat dit toch wel te gek voor woorden is.
en dat coolblue een goede oplossing had gegeven bla bla bla.
heb tegen een aantal mensen aangegeven dat ze normaal konden reageren op een post en niet gaan oordelen dat iemand koppig is of wat dan ook.
ben niet meer wezen kijken naar de reacties.
blijkbaar moet je alles maar accepteren zoals hun zeggen. tot dat ze het zelf overkomt, dan is het klagen en zeuren.
zelfs mensen die zelfs grof worden in hun bewoordingen en daar ben ik niet van gediend.
de service van coolblue is hier gewoon ondermaats. zeggen dat onderdelen zoek zijn geraakt en het dus op deze manier doen.
alles moet opgestuurd worden en dan komt het niet compleet terug en geven ze 1 oplossing en daar moet je het maar mee doen.
waarom gewoon niet dat coolblue het niet besteld en opnieuw toestuurt? schijnt niet te kunnen zoals ik begreep dat ze niet bij mio kunnen bestellen, maar ze kunnen wel de link doorsturen pfff.
uiteindelijk heeft mijn zoon gezegd, laat maar zitten. want op deze manier heb ik er geen zin in. laat degene die zeggen dat je moeilijk doet of koppig bent lekker hun ding doen. blijkbaar vinden hun het normaal dat er spullen niet compleet terug komen. 
blijkbaar is het voor sommige voornamelijk lastig om normaal op een vraag te reageren. u stelt een vraag en dan is het toch normaal dat je gewoon antwoord geeft zonder iemand voor koppig uit te maken of dat je maar moet gaan sparen etc etc. die mensen kennen u niet maar oordelen meteen. 

ik ben het met u eens. als alles compleet is opgestuurd dan wil moet dat ook compleet terug komen. lekker makkelijk gezegd dat als ze dingen kwijt raken de klant ermaar voor moet zorgen dat het ontbrekende artikel zelf maar besteld en betaald moet worden en dan de factuur naar hun sturen, dan krijg je je geld terug. ik hoop dat ik nooit mijn spullen daar kwijt raak want dan heb ik een groot probleem daar ik financieel niet iets voor kan schieten. en voordat iemand gaat reageren dat je dan maar moet gaan sparen, gaat al helemaal niet lukken. mijn situatie met mijn uitkering is daar niet naar. en nee, zulke dingen kan ik niet kopen maar kan ik wel cadeau krijgen wat ook stuk kan gaan wat bij coolblue is gekocht.
het zou fijn zijn als de mensen op een normale manier kunnen reageren en niet meteen oordelen.