Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 28-12-2020 17:51:53
Winkels & Webshops

Coolblue: vergeet die glimlach maar!

op de website van coolblue zag ik geen seiko horloges meer, mogelijk wordt het horloge niet naar seiko gestuurd, maar naar een andere reparateur. van stelen is geen sprake;
van de website van seiko:
als u een ouder horloge wilt repareren, neem dan contact op met de seiko customer service of een erkende seiko dealer.


voor het repareren van oudere horloges kan het voorkomen dat niet alle benodigde onderdelen direct op voorraad zijn en wanneer essentiële onderdelen niet meer worden geproduceerd, kan een horloge soms niet meer worden gerepareerd. als dit het geval is, moeten wij uw horloge helaas zonder reparatie terugsturen. u kunt ervan uitgaan dat wij altijd ons uiterste best doen om uw horloge weer in de beste staat te herstellen.
https://www.seikowatches.com/nl-nl/customerservice/faq/repairs-2" target="_blank">https://www.seikowatches.com/nl-nl/customerservice/faq/repairs-2