Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 29-12-2020 08:50:26
Winkels & Webshops

Coolblue: vergeet die glimlach maar!

Coolblue is geen erkende dealer en de fabrieksgarantie is na 2 jaar afgelopen. je hebt nog  garantie op de reparatie. wil je daar van gebruik maken dan moet je naar een seiko dealer. wat is daar nu zo moeilijk aan, behalve dat je niet durft. 
je hebt de mogelijkheid om het horloge onder die garantie te laten maken, maar je wilt het niet. 
de mogelijkheid die coolblue te biedt, wil je ook niet,
pas als seiko meldt dat het horloge niet meer te repareren valt en normaal gesproken nog jaren mee moet gaan, dan kun je nog eens overleggen met coolblue over de wettelijke garantie,