Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

To
Toon1954 - 04-01-2021 13:41:03
Geldzaken & Recht

Beperking op paypalrekening

Ook na het opsturen van paspoortgegevens (wel met special app gescand), inschrijving kvk, creditcard, facturen ziggo en vodafone ontvang ik iedere keer een bericht dat er iets niet goed is. dan weer de naam van het bedrijf, dan de naam van de eigenaar (ikzelf) dan staan alle voornamen niet voluit op de factuur, dan staat er zogenaamd geen logo of voettekst op de factuur. kortom: ook na diverse pogingen lukt het niet op de beperking op te heffen. ben nu al 10 weken bezig........ ik heb paypal al sinds een aantal jaar op aanraden van een groot interationaal concern dat via paypal heel snel betalingen kan doen aan mij. nu wil ik echter zelf een betaling doen, echter zonde resultaat. de klantenservice is daarnaast ook nog eens abominabel, zowel via de chat (meestal geautomatiseerd, soms een persoon) als telefonisch. nou telefonisch is het me na 10 keer nog steeds niet gelukt een persoon aan de lijn te krijgen. ik word er kots en kotsmisselijk van. als mijn service hetzelfde is als paypal, was ik na een paar maanden failliet. wie o wie kan mij helpen.