Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 07-01-2021 14:20:06
Winkels & Webshops

Bol.com wie heeft er nog meer last van slechte service van bedrijven die via bol.com verkopen?

Ik ben in basis zeer tevreden met bol en blijf er gewoon bestelle, en nee, ik werk er niet voordat weer gezegd gaat worden. recentelijk 3 weken op een bestelling gewacht en met één telefoontje was het betaalde bedrag terug in 2 dagen. maar met een bedrijf, bol dus, wat zeker geschat  meer als 1.000.000.000 (één miljard) orders verwerkt en u heeft één klacht, en misschien 2 of 3, valt dat echt niet op. als u daar niet (meer) tevreden bent, gaat u elders bestellen, simpele zaak toch?