Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Au
Auto4040 - 07-01-2021 16:52:45
Auto & Vervoer

Nissan nederland laat je als klant vallen

Status, inmiddels 7 maanden verder en nogsteeds zijn alle problemen niet opgelost door nissan nederland.

hoor ook niks wat nu de bedoeling is, blijkbaar heeft dit geen haast.
er komt maar weinig informatie binnen, en staan nog dik 14 punten open.

de versnellingsbak schijnt wel al vervangen te zijn na nog geen 8000km, deze is vanaf dag 1 gewoon niet goed geweest.

rij nu inmiddels al 4 weken in een huur auto, in de 7 maanden ben ik tot nu toe de auto al 2 maanden kwijt geweest.

ik ben echt niet te spreken over nissan, voor mij nooit meer dit merk want dit kan echt niet.

mocht ik meer te horen krijgen zal ik dit hier weer melden.