Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pe
pebk - 11-01-2021 11:01:44
Computers & Telefonie

Tablet niet retour

De 14 dagen geldt altijd en geldt ook zonder opgaaf van reden, tenzij het voor u op maat gemaakt is. dat recht heeft u.
het staat netjes in hun algemene voorwaarden, artikel 6. https://www.baasisgek.com/algemene-voorwaarden/" target="_blank">https://www.baasisgek.com/algemene-voorwaarden/ 
en ja, u mag het uitpakken en uitproberen, zie ook:het alinea "uitpakken en uitproberen":
https://www.ictrecht.nl/juridisch-advies/e-commerce/herroepingsrecht#:~:text=in%20de%20fysieke%20winkel%20kan,of%3a%20recht%20van%20retour)." target="_blank">https://www.ictrecht.nl/juridisch-advies/e-commerce/herroepingsrecht#:~:text=in%20de%20fysieke%20winkel%20kan,of%3a%20recht%20van%20retour).

ruilen voor een betere is niet van toepasing. de koop ongedaan maken wel.

echter kan het wel eens meer sores leveren om uw recht te krijgen dan om het ding af te schrijven...

aanvulling: hun algemene voorwaarden rammelen sowieso. artikel 6 bestaat uit meerdere 'lid 1', 'lid 3' en 'lid 4' teksten.
bovendien schijnen ze ook gas, water en electriciteit te leveren:
"de consument draagt geen kosten voor de uitvoering van diensten of de levering van water, gas of elektriciteit, die niet gereed voor verkoop zijn gemaakt in een beperkt volume of hoeveelheid, of tot levering van stadsverwarming, indien:"