Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

newmikey
newmikey - 13-01-2021 18:31:20
Winkels & Webshops

Coolblue: vergeet die glimlach maar!

Ik dacht eerst "laat dit topic maar zitten" maar reageer toch even kort. ik snap best wel dat u teleurgesteld bent maar cb doet hier niets fout. ik las verderop dat ze het horloge toch naar seiko willen opsturen dus u boft maar "garantie op een reparatie" is géén reden om de garantietermijn op het produkt zelf keer op keer te verlengen.

cb is de verkoper die u al twee keer eerder kosteloos geholpen heeft. dat cb onderzoekskosten rekent lijkt me ook evident, ze moeten een administratie voeren, verzendkosten betalen en elk artikel van klanten wat zij tijdelijk hebben liggen verzekeren tegen verlies of calamiteiten. werkt u gratis?

het is een horloge van net even over de €100 en twee jaar oud, gevalletje "jammer" maar om dan een bedrijf te gaan betichten van "pure diefstal" is ronduit asociaal en daar zou eigenlijk door kassa paal en perk aan gesteld moeten worden. [edit redactie: topicstarter heeft het recht zijn/haar beklag te mogen doen op dit forum]