Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

audb
audb - 15-01-2021 12:50:58
Computers & Telefonie

Kpn

ten eerste haal uw telefoon nummer weg anders kan u veel telefoontjes verwachten maar dan niet van kpn.


 


maar ik kan u nu al vertellen dat de monteur niet veel kan down aan uw wifi probleem.


ik ga er vanuit dat u een modem hebt met een ingebouwde wifi router en als deze ook nog eens in de meterkast hangt dan is dat ook niet echt een super goede plek.


de oplossing is om deze ergens zo hoog mogelijk op te hangen en dan het lieft nog op een plek waar u veel gebruik maakt van wiffi mocht dat niet lukken dan eens gaan denken aan een betere wifi router.


het is namelijk zo dat de meeste modem/routers gewoon slecht zijn op de fizzbox na en ook die werkt een stuk beter met een fizzbox wifi bootser/versterker.


maar mocht het einigsinds  mogelijk zijn dan is de allerbeste oplossing in alle gevallen direct aansluiten op een kabel beter bestaat echt niet.