Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sjjoppy
sjjoppy - 16-01-2021 14:20:50
Winkels & Webshops

Ikea weigert te/kan niet leveren binnen afgesproken termijn

Hebt u een bevestiging ontvangen? dat zou betekenen dat u bewijs van bestelling hebt en kunt u vragen of het eerder geleverd kan worden.
 https://www.ikea.com/nl/nl/customer-service/track-manage-order/" target="_blank">https://www.ikea.com/nl/nl/customer-service/track-manage-order/




je hebt besteld. en nu?
















bestelling geplaatst. je ontvangt een bevestigingsmail. hierin staat een track & trace code waarmee je je bestelling kan volgen als hij onderweg is.