Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 17-01-2021 10:35:55
Winkels & Webshops

Ikea weigert te/kan niet leveren binnen afgesproken termijn

Niets, m.u.v. u ergeren zoals kennelijk het geval is. toevallig heb ik deze week een bestelling gedaan bij ikea en daar is gemeld dat de levering eerst over ca. 3 weken zal plaatsvinden. ik ben wel erg benieuwd hoe u heeft kunnen ontdekken dat het een fout van ikea is hoewel dat uiteraard wel kan. iemand die nooit fouten maakt leert ook nooit iets en er kan dus sprake zijn van een planningfout. de hoofdreden zal echter naar mijn mening veel meer liggen in de op dit moment zeer beperkte bezorgcapaciteit maar ook kan langere levertijd aan ikea van diens toeleverancier reden zijn. (en dan mogelijk of beter gezegd waarschijnlijk door de covid-19 problematie in verkoopland. )